Pirkėjų atsiliepimai

Ekspozicija Kaune

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas:

 

Visoms pirktoms ir nenaudotoms prekėms taikoma 14 d. grąžinimo garantija. 

Jeigu įsigyta prekė dydis spalva ar modelis neatitiko Jūsų lūkesčių, ją galite grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus. 

Gražinimo procedūra:

  • Apie netinkamas prekes informuokite mus elektroniniu paštu pagalba@groziobaze.lt arba telefonu +370 602 52672
  • Aptarsime Jums patogiausią grąžinimo būdą:
  • Galite grąžinti prekes tiesiai mums, adresu R.Kalantos g. 30, Kaunas
  • Galite grąžinti prekes siųsdami Lietuvos paštu. (Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas).
  • Mes galime iškviesti Venipak kurjerių tarnybą paimti siuntą iš Jūsų nurodyto adreso,kurią pristatys mums. (Gražinimo kaina 3 eurai, apmokama pirkėjo) Arba galite atspausdinti lipduką ir grąžinti per Omniva terminalą, šioje nuorodoje: https://www.omnivareturns.com/parduotuves/?shop_id=21 (Gražinimo kaina 3 eurai, apmokama pirkėjo)
  • Gavus grąžintą siuntą, įvertinsime ar pakuotė ir prekės nėra pažeistos.
  • Įvertinus, jog grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigus į jūsų sąskaitą gražinsime per 14 dienų.
  • Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti sutarties per 14 dienų ( išskyrus nustatytas išimtis) (CK 6.22810 str.)

Brokuotos prekės - visas brokuotas ar neveikiančias prekes keičiame naujomis arba grąžiname sumokėtus pinigus. NEMOKAMAI

Visas brokuotų prekių keitimo ir siuntimo išlaidas apmokame mes.

Siuntos tikrinimas atsiimant - mes naudojame kokybiškas pakavimo medžiagas, todėl dužio tikimybė maža. Prieš atsiimant siuntą rekomenduojame atidaryti pakuote ir įsitikinti, kad prekės sveikos. Pasirašydami siuntos priėmimo dokumentus Jūs sutinkate, kad gavote kokybišką siuntą.

 

Prekių garantija:

 

Visoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija

 

 

Jeigu norite gražinti prekę susisiekite su mumis elektroniniu paštu pagalba@groziobaze.lt arba telefonu +370 602 52672