Iki nemokamo pristatymo liko €99.00

Prekių grąžinimas

Visoms pirktoms ir nenaudotoms prekėms taikoma 14 d. grąžinimo garantija. 

Jeigu įsigyta prekė dydis spalva ar modelis neatitiko Jūsų lūkesčių, ją galite grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus. 

Gražinimo procedūra:

Apie netinkamas prekes informuokite mus elektroniniu paštu pagalba@groziobaze.lt arba telefonu +370 602 52672
Aptarsime Jums patogiausią grąžinimo būdą:
Galite grąžinti prekes tiesiai mums (adresu R.Kalantos 30, Kaunas).
Galite grąžinti prekes siųsdami paštu. (Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas).
Mes galime iškviesti Venipak kurjerių tarnybą paimti siuntą iš Jūsų nurodyto adreso,kurią pristatys mums. (Gražinimo kaina 3 eurai, apmokama pirkėjo) Arba galite atspausdinti lipduką ir grąžinti per Omniva terminalą, šioje nuorodoje: https://www.flipo.lt/parduotuves/groziobaze-lt (Gražinimo kaina 3 eurai, apmokama pirkėjo)
Gavus grąžintą siuntą, įvertinsime ar pakuotė ir prekės nėra pažeistos.
Įvertinus, jog grąžinta prekė yra nepažeista ir tinkama grąžinimui, įstatymų numatyta tvarka pinigus į jūsų sąskaitą gražinsime per 14 dienų.
Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti sutarties per 14 dienų ( išskyrus nustatytas išimtis) (CK 6.22810 str.)
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Kilusius ginčus dėl internetu įsigytų prekių iš ES įsikūrusio Pardavėjo, galima spręsti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą, kuri prieinama adresu  https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Brokuotos prekės:

Visas brokuotas ar neveikiančias prekes keičiame naujomis arba grąžiname sumokėtus pinigus. NEMOKAMAI

Visas brokuotų prekių keitimo ir siuntimo išlaidas apmokame mes.

Siuntos tikrinimas atsiimant:

Mes naudojame kokybiškas pakavimo medžiagas, todėl dužio tikimybė maža. Prieš atsiimant siuntą rekomenduojame atidaryti pakuote ir įsitikinti, kad prekės sveikos. Pasirašydami siuntos priėmimo dokumentus Jūs sutinkate, kad gavote kokybišką siuntą.

Prekių garantija:

Visoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija 

Jeigu norite grąžinti prekę susisiekite su mumis elektroniniu paštu pagalba@groziobaze.lt arba telefonu +370 602 52672